Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor ds. administracyjno-gospodarczych w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/2016

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora ds. administracyjno-gospodarczych
w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. św. Piotra i Pawła 4/5
    70-521 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych:

 

  • zaopatrywanie Komend Powiatowych i Miejskich Policji woj. zachodniopomorskiego w sprzęt kwaterunkowy, kulturalno-oświatowy, gospodarczy, sportowo-szkoleniowy,
  • dokonywanie zakupów sprzętu kwaterunkowego, kulturalno-oświatowego, gospodarczego, sportowo-szkoleniowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie procedury przetargowej na zakup sprzętu kwaterunkowego, kulturalno-oświatowego, gospodarczego, sportowo-szkoleniowego ,
  • wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowych na materiały i sprzęt w obowiązującym programie komputerowym,
  • prowadzenie ewidencji głównej sprzętu kwaterunkowego, kulturalno-oświatowego, gospodarczego, sportowo-szkoleniowego i uzgadnianie stanów ewidencyjnych,
  • wykonywanie przedsięwzięć związanych z zagospodarowaniem zapasów ponadnormatywnych lub zbędnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym,
  • udział w pracach Komisji przetargowych i inwentaryzacyjnych.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych, w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Piotra i Pawła 4/5, na I piętrze bez windy, w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym
w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe.
Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nimi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie
  • praca przy monitorze ekranowym


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:


2.469,- wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                        niezbędne:
    wykształcenie: średnie
    doświadczenie /staż pracy: 24 miesiące

                        pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w obszarze gospodarki kwatermistrzowskiej,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o Policji.

                        wymagania dodatkowe:

 

  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność,
  • organizacji pracy,
  • interpretacji obowiązujących przepisów prawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:


kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:
13.05.2016 r.

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok. 2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/2016

Inne informacje:


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-235 lub 82 11 261.

Metryczka

Data publikacji : 27.04.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry