Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor w Zespole Windykacji Należności Budżetowych i Inwentaryzacji w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15/2015

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora w Zespole Windykacji Należności Budżetowych i Inwentaryzacji
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wystawianie tytułów wykonawczych w związku z pobytem osób do wytrzeźwienia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w jednostkach Policji.
  • Prowadzenie ewidencji dłużników.
  • Uzgadnianie wydatków budżetowych z zakresu kosztów egzekucyjnych płaconych Komornikom Sądowym i Urzędom Skarbowym.
  • Weryfikowanie i przekazywanie do właściwego organu wniosków dłużników o rozłożenie na raty lub     umorzenie należności.
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa danych programu windykacyjnego w celu właściwego     zabezpieczenia bazy dłużników.
  • Ustalanie z organami egzekucyjnymi stanu realizacji egzekucji.
  • Wystawianie upomnień do dłużników.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym trzy- lub czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                        niezbędne:

  •     wykształcenie: średnie ekonomiczne
  •     doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy w obszarze finansów

                        pozostałe wymagania niezbędne:

  •            znajomość procedur windykacyjnych wynikających z ustawy z dnia 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  •            znajomość ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  •            znajomość ustawy z dnia 27.09.2009 r. o finansach publicznych.

 

                        wymagania dodatkowe:

  •           znajomość ustawy z dnia 06.04.1990 r. o Policji,
  •           umiejętność organizacji pracy własnej,
  •           rzetelność i komunikatywność,
  •           zdolność analitycznego myślenia,
  •           umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania biurowego (edytor tekstów i arkusz     kalkulacyjny).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o     posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dowodu osobistego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów:
    23.11.2015 r.

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok. 2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15/2015”.
 
Inne informacje:
    Umowa w zastępstwie – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.

Wysokość  proponowanego  wynagrodzenia  zasadniczego wynosi: 2 200,00 zł brutto.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82 11 235 lub  82 11 261.

 

 

Metryczka

Data publikacji : 15.11.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry