Starszy inspektor w Zespole Windykacji Należności Budżetowych i Inwentaryzacji w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15/2015
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora w Zespole Windykacji Należności Budżetowych i Inwentaryzacji
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wystawianie tytułów wykonawczych w związku z pobytem osób do wytrzeźwienia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w jednostkach Policji.
- Prowadzenie ewidencji dłużników.
- Uzgadnianie wydatków budżetowych z zakresu kosztów egzekucyjnych płaconych Komornikom Sądowym i Urzędom Skarbowym.
- Weryfikowanie i przekazywanie do właściwego organu wniosków dłużników o rozłożenie na raty lub umorzenie należności.
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa danych programu windykacyjnego w celu właściwego zabezpieczenia bazy dłużników.
- Ustalanie z organami egzekucyjnymi stanu realizacji egzekucji.
- Wystawianie upomnień do dłużników.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym trzy- lub czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy w obszarze finansów
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedur windykacyjnych wynikających z ustawy z dnia 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- znajomość ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość ustawy z dnia 27.09.2009 r. o finansach publicznych.
wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 06.04.1990 r. o Policji,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- rzetelność i komunikatywność,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania biurowego (edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dowodu osobistego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
23.11.2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15/2015”.
Inne informacje:
Umowa w zastępstwie – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi: 2 200,00 zł brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82 11 235 lub 82 11 261.