Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektora ds. ewidencji środków trwałych w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie

„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/ 2015”

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora ds. ewidencji środków trwałych
w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie



Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji sprzętu wyposażenia oraz materiałów łączności i informatyki KWP i jednostek podległych
- dokonywanie rozliczeń materiałów, wyposażenia zgodnie z asygnatami przychodowo - rozchodowymi
i zmian w ewidencji na podstawie dokumentów przyjęcia, przepisania, wydania oraz likwidacji sprzętu
i wyposażenia
- udział w pracach związanych z inwentaryzacją środków trwałych, pozostałych środków trwałych, materiałów oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie postępowań szkodowych


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy używany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami) i poza nim. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2351,67 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                            niezbędne:
    wykształcenie: średnie
    doświadczenie/staż pracy: 12 miesięcy w obszarze gospodarki materiałowej

                            pozostałe wymagania niezbędne:
umiejętność obsługi komputera,
umiejętność posługiwania się pakietem biurowym MS Office lub podobnym,
znajomość programów do ewidencji środków trwałych,
znajomość przepisów regulujących gospodarkę materiałową w jednostkach budżetowych

                            wymagania dodatkowe:
             - wykształcenie wyższe ekonomiczne
             - sprawna organizacja czasu pracy i samodzielność
             - umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
           - życiorys i list motywacyjny
           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
             rekrutacji
           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub
        umyślne przestępstwo skarbowe
           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
             posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
           - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
           - kopie świadectw pracy

Termin składania dokumentów:
    17.09.2015 r.

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, p. 2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/ 2015”.

Inne informacje:
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy
    od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
                
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub  82 11 235.

Metryczka

Data publikacji : 31.08.2015
Data modyfikacji : 03.09.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry