Referent prawny w Zespole Prawnym KWP w Szczecinie - Oferty pracy - KWP w Szczecinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Referent prawny w Zespole Prawnym KWP w Szczecinie

referent prawny nr oferty 10/15

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
referenta prawnego
w Zespole Prawnym KWP w Szczecinie

 


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Miejsce wykonywania pracy:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych:
           - sporządzanie projektów opinii prawnych i pism procesowych;
           - czuwanie nad prawidłowością dokonywanych w KWP czynności prawnych i faktycznych;
           - zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi, administracyjnymi i innymi organami;
           - uzgadnianie i opiniowanie projektów aktów prawnych, umów z którymi wiążą się zobowiązania lub prawa majątkowe KWP;
           - inicjowanie i dokonywanie ocen skuteczności funkcjonowania prawa, opracowywanie informacji i wniosków wynikających z tych ocen;
           - analiza bieżącego orzecznictwa sądów powszechnych w tym Sądu Najwyższego, Naczelnego     Sądu Administracyjnego, sądów apelacyjnych w sprawach związanych z działalnością Policji;
           - udzielanie porad, wyjaśnień, konsultacji policjantom i pracownikom Policji garnizonu     zachodniopomorskiego w stosowaniu prawa w związku z wykonywaniem zadań służbowych;
           - badanie zasadności zgłaszanych przez osoby trzecie roszczeń wobec Policji i przedstawienie sposobu ich załatwienia.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno - biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z petentami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami     zewnętrznymi; wyjazdy służbowe, udział w szkoleniach.
  • Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
             Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47. Stanowisko pracy usytuowane jest na II pietrze budynku, w pokoju biurowym
             dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz    pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych     poruszających się na wózkach inwalidzkich.

               
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                            niezbędne:
    wykształcenie: wyższe prawnicze
    doświadczenie /staż pracy: 6 miesięcy na podobnym stanowisku, związanym z obsługą prawną

                        wymagania dodatkowe:
             - bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
             - rzetelność i komunikatywność,
             - znajomość prawa policyjnego i problematyki służb mundurowych,
             - dyspozycyjność,
             - umiejętność pracy pod presją czasu,
             - umiejętność pracy w zespole.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
           - życiorys i list motywacyjny
           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
             posiadaniu obywatelstwa polskiego
           - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
           - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
           - kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:
    26.08.2015 r.    

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47 p.2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem: „referent prawny nr oferty 10/15”

Inne informacje:
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o  niepełnosprawności.
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
    od  dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą być odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
                
             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.
          

Metryczka

Data publikacji : 11.08.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry