Specjalista – Administrator Bezpieczeństwa Informacji w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie
nr oferty 5/2015
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalisty – Administratora Bezpieczeństwa Informacji
w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
- zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych
- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych
osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych
- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych
oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych
odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, oraz przestrzegania zasad
w niej określonych
- zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami
o ochronie danych osobowych
- prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- wyjazdy służbowe, udział w szkoleniach, zebraniach i konferencjach
- praca pod presja czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca administracyjna – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku,
w godzinach 7.30 – 15.30
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- wymuszona pozycja ciała
- praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku i poza nim
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynków
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie /staż pracy: 2 lata w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzula „ściśle tajne” lub oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa w praktyce
- umiejętność pracy pod presja czasu
- umiejętność pracy w zespole
- asertywność i kreatywność
- zdolności analityczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie
postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji
niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
05.05.2015r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 p.2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Specjalista – Administrator Bezpieczeństwa/ nr oferty 5/2015”
Inne informacje:
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie może nastąpić
po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika KWP w Szczecinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych
postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu
faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się
poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie niepełnosprawne.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą
brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.567,00zł. (brutto) + dodatek za wysługę
lat.