Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor ds. depozytów narkotykowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2013

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

starszego inspektora ds. depozytów narkotykowych

w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym  KWP w Szczecinie

 

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie środków odurzających i substancji psychotropowych

             z magazynu dowodów rzeczowych, ewidencjonowanie przyjętych dowodów rzeczowych;

           - weryfikowanie kompletności dokumentacji dotyczącej zdeponowanych środków odurzających

             i psychotropowych;

           - weryfikowanie i przygotowanie dokumentacji złożonych depozytów w celu przeprowadzenia

             procedury niszczenia środków odurzających i psychotropowych;

           - analiza dokumentacji dotyczącej zdeponowanych dowodów rzeczowych pod kątem zgodności

             z dokumentacją wynikająca z decyzji sadów lub prokuratorów;

           - występowanie do jednostek Policji/Prokuratur/Sądów o uzupełnienie dokumentacji w przypadku

             braków lub niezgodności z dokumentacją załączona do depozytów;

           - opracowywanie wniosków do uprawnionych podmiotów w celu orzeczenia likwidacji środków

               odurzających i psychotropowych;

             - opracowywanie pism do jednostek Prokuratury w celu podejmowania decyzji w zakresie wystąpień

               do sądów o wydanie zgody na zniszczenie narkotyków;

             - przygotowywanie odwołań od decyzji i orzeczeń sądów w zakresie wskazań podmiotu

               uprawnionego do przeprowadzenia likwidacji narkotyków.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

             - praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w

               godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość

               czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie

               telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami

               zewnętrznymi. Praca samodzielna wymagająca wysiłku umysłowego oraz fizycznego związanego

               z przyjmowaniem i wydawaniem depozytów.  Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy

               taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka  dokumentów, telefon i  fax. Na stanowisku

               pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

             - miejsce wykonywania pracy – budynek KWP przy ul. Wernyhory 5, w Szczecinie. Stanowisko pracy

               umiejscowione jest w dwóch odrębnych obiektach. Stanowisko biurowe usytuowane jest na

               parterze budynku. Natomiast magazyn depozytowy znajduje się w pomieszczeniach piwnicznych

               w budynku. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy – naturalne i sztuczne. Budynek i pomieszczenia

               biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób

               niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

              

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie: średnie

             doświadczenie zawodowe: 24 miesiące w administracji

               

 

                                                                                      pozostałe wymagania niezbędne:

             - znajomość przepisów w obszarze gospodarki dowodami rzeczowymi oraz magazynów dowodów

               rzeczowych

                                                     

                                                                            wymagania dodatkowe:

           - znajomość przepisów prawa karnego i procedury karnej;

           - znajomość przepisów dotyczących przechowywania i gospodarki środkami odurzającymi

             i psychotropowymi;

           - dyspozycyjność.

 

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny;

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

             rekrutacji;

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub

          umyślne przestępstwo skarbowe;

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

Kopie innych dokumentów:

          - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;

             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Termin składania dokumentów:

            22.10.2013

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2013”

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie

            o  niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy

            od  dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr

            i  Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.    

 

         Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2.229,87zł. + dodatek za wysługę lat.

                                               

         Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-252.   

Metryczka

Data publikacji : 08.10.2013
Data modyfikacji : 23.12.2013
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski Wydział Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry