Specjalista w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 11/2012
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
Specjalisty
w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Główne obowiązki:
- obsługa systemu „Centralny Rejestr Kandydatów” w celu realizacji procesu doboru kandydatów do służby w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego;
- prowadzenie działalności informacyjnej w celu doboru kandydatów do służby i pracy w Policji;
- wdrażanie rozwiązań w celu poprawy efektywności funkcjonowania Zespołu;
- gromadzenie, analiza i udostępnienie danych w celu realizacji potrzeb kadrowych jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego;
- przestrzeganie przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej, obiegu dokumentów w celu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych;
- realizacja innych zadań i czynności związanych z właściwością rzeczową Zespołu, wynikających z przepisów obowiązującego prawa, określonych w regulaminie Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie oraz w wydanym na jej podstawie szczegółowym zakresie działania Zespołu w celu wykonania zleceń Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie lub innego przełożonego;
w Szczecinie, z zakresu obsługi aplikacji oraz przepisów regulujących tematykę gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych;
- współpraca z kierownikami komórek (jednostek) organizacyjnych KWP w Szczecinie; komendantami powiatowymi (miejskimi) Policji województwa zachodniopomorskiego, policjantami i pracownikami merytorycznie właściwych biur KGP, a także przedstawicielami innych urzędów, nstytucji i podmiotów w celu prowadzenia procesu doboru kandydatów do służby i pracy w Policji.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 24 miesiące w administracji publicznej
wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o Policji z dnia 6.04.1990r., ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5.08.2010r., rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.04.2012r. w sprawie przetwarzanych przez Policję informacji o osobach;
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej;
- rzetelność i komunikatywność
- znajomość problematyki postępowań kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys;
- kopia dowodu osobistego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaraniu za przestępstwo popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie świadectw pracy.
Termin składania dokumentów:
14.09.2012r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47/ p.305
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 11/2012”.
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr
i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-252.