Starszy inspektor do Sekcji Wydatków Osobowych w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2012
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszy inspektor do Sekcji Wydatków Osobowych
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Finansów
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Główne obowiązki:
- sporządzanie list płac dla policjantów i pracowników cywilnych;
- aktualizowanie składników wynagrodzeń stosownie do obowiązujących przepisów i rozkazów personalnych;
- sporządzanie list wypłat należności o charakterze wydatków osobowych przysługujących policjantom i pracownikom cywilnym na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
- naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz dochodowego od osób fizycznych;
- dokonywanie potrąceń prawnych i ich przekazywanie;
- prowadzenie kart uposażeń i wynagrodzeń.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat w komórce finansowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa pracy ze szczegółowym uwzględnieniem przepisów dotyczących zasad wynagradzania, naliczania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, ustalania podstawy wymiaru emerytur, rent oraz kapitału początkowego.
wymagania dodatkowe
samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność;
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość;
umiejętność obsługi komputera;
umiejętność organizacji pracy;
zdolność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
04.05.2012r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2012”.
Inne informacje:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-261 lub (091) 82-11-235.