Inspektor Sekcji Bezpieczeństwa Teleinformatycznego i Zabezpieczenia Obiektów w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2025
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektor Sekcji Bezpieczeństwa Teleinformatycznego i Zabezpieczenia Obiektów
w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji
KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Wernyhory 5
71-240 Szczecin
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa świadczona w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach o 730 do 1530. Charakter pracy wiąże się z wyjazdami służbowymi, udziałem w szkoleniach, zebraniach i konferencjach. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47. Stanowisko pracy usytuowane jest w budynku głównym (II piętro), w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, niszczarkę do papieru. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. W zakresie stanowiska pozostaje również obsługa systemów teleinformatycznych i pomieszczeń Komendy w innych lokalizacjach. Do dyspozycji podczas wykonywania zadań pozostają: urządzenia biurowe, gilotyny do papieru, niszczarki, kserokopiarki.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4.731,37 zł brutto + dodatek za wysługę lat
Zakres zadań:
- Sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem stanowisk dostępowych systemów teleinformatycznych, przetwarzających informacje niejawne we wszystkich obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie - poprzez kontrole, audyty i testy bezpieczeństwa
- Zapewnia zgodność funkcjonowania systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa i procedurami bezpiecznej eksploatacji na etapach wdrażania, akredytacji i eksploatacji systemów oraz postępowania z incydentami bezpieczeństwa
- Organizuje i prowadzi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego dla osób funkcyjnych systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne w KWP w Szczecinie
- Współpraca w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego z komórkami organizacyjnymi Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości oraz pełnomocnikami komendantów powiatowych i miejskich Policji województwa zachodniopomorskiego ds. ochrony informacji niejawnych
- Opracowywanie analizy ryzyka systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne w KWP w Szczecinie
- Kontrola zabezpieczeń technicznych i ochrony fizycznej informacji niejawnych
- Współpraca przy obsłudze elektronicznych systemów kontroli dostępu w zakresie programowania kart i rejestracji użytkowników
- Uczestniczenie w komisjach powoływanych do niszczenia technicznych nośników zawierających informacje niejawne
- Prowadzenie głównej ewidencji pieczęci metalowych (referentek) dla jednostek organizacyjnych Policji woj. zachodniopomorskiego
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata w obszarze zarządzania bezpieczeństwem informacji/ochrony informacji niejawnych oraz pracy z przepisami i dokumentacją urzędową
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przeszkolenie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego dla inspektorów BTI lub zobowiązanie do odbycia szkolenia
- Znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych oraz powiązanych przepisów
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW, „NATO SECRET”, „SECRET UE/EU SECRET” albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
- Znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych oraz powiązanych przepisów, umiejętność ich interpretacji i stosowania
- Umiejętność obsługi komputera – znajomość MS OFFICE (Word, Excel, PowerPoint) oraz znajomość systemów operacyjnych
- Znajomość zasad pism urzędowych, obiegu kancelaryjnego i archiwizacji
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 2 lat w obszarze zarządzania bezpieczeństwem informacji/ochrony informacji niejawnych oraz pracy z przepisami i dokumentacją urzędową
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwa IT i w zakresie ochrony danych osobowych
- Znajomość języka angielskiego – poziom Advanced C1
- Uprawnienia z zakresu audytu systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Umiejętność bieżącej współpracy z wieloma zespołami i instytucjami zewnętrznymi
- Zdolność długofalowego planowania, pracy wg obowiązujących procedur i harmonogramu, organizacji pracy, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Znajomość zasad przeprowadzania analizy ryzyka oraz podstaw funkcjonowania systemów kontroli dostępu i zabezpieczeń fizycznych
- Podejście analityczne i asertywne
- Dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016, poz. 1167)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o tym, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
(Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.)
Dokumentów i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie kursów/szkoleń
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2025 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2025”
Oferty można przesyłać również na adres mailowy: dorota.dranikowska@sc.policja.gov.pl
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.
Inspektorem danych osobowych jest mł. insp. Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa Informacji KWP w Szczecinie, tel: 47 78 11 570, e-mail: wbi.kwp@sc.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia kandydatów powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru ze względu na przeprowadzenie przez Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydanie poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 78 11 267.