Starszy inspektor do spraw księgowości w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie - Oferty pracy - KWP w Szczecinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor do spraw księgowości w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2021

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE

Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie

poszukuje kandydata  na stanowisko

st. inspektora do spraw księgowości w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin                                                                                            

 

Warunki pracy:

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30- 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Oświetlenie w pomieszczeniu sztuczne i naturalne. Praca wykonywana w warunkach biurowych na 2 piętrze budynku z windą. Pomieszczania sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3.323 zł brutto+ dodatek za wysługę lat.

 

Zakres  zadań:

  • dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującym zakładowym planem kont,
  • uzgadnianie kosztów i wydatków budżetowych w określonym obszarze (rozdziale),
  • uzgadnianie i likwidowanie niezgodności powstałych na kontach rozrachunkowych,
  • dekretowanie planu finansowego i zrealizowanych wydatków budżetowych w układzie zadaniowym,
  • sporządzanie sprawozdawczości budżetowej,
  • obsługa programu finansowo-księgowego.

Wymagania niezbędne :

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy w obszarze księgowości,
  • znajomość ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości,
  • znajomość RMRiF z dnia 13.09.2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa (…),
  • znajomość ustawy w sprawie sprawozdawczości budżetowej z dnia 09.09.2018 r.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: magisterskie ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe: 12 m-cy w księgowości budżetowej,
  • znajomość ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych,
  • zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów,
  • rzetelność, skrupulatność,dyspozycyjność.

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • Kopia  dokumentu    potwierdzającego    niepełnosprawność - w  przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających  skorzystać  z  pierwszeństwa  w  zatrudnieniu w  przypadku, gdy znajdą się w gronie  najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

Terminy i miejsce składania dokumentów:

        Dokumenty należy złożyć do: 2.02.2021 r.

        Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

 Miejsce składania dokumentów:

 Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

 Wydział Kadr i Szkolenia

  ul. Małopolska 47, pok. 2

  70-515 Szczecin

           

  z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2021

 

Dane osobowe – Klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szcze­cin.

Inspektorem ochrony danych jest Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, tel:  47 78 11 570, e-mail: iod.kwp@sc.policja.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 78-11-345

 

 

Metryczka

Data publikacji : 22.01.2021
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Miszczak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry