Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor ds. radiokomunikacyjnych w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 14/20

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE

 

Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

 

 

nazwa stanowiska         st. inspektor

do spraw                      ds. radiokomunikacyjnych

w Wydziale                   Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie

 

Wymiar etatu:                         1

Liczba stanowisk pracy:            1

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin

 

Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

           

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Konfigurowanie sprzętu radiokomunikacyjnego;
  • Reagowanie na zgłoszenia użytkowników związane z eksploatacją sprzętu oraz bieżące usuwanie nieprawidłowości w ich działaniu;
  • Dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji oraz diagnozowanie i usuwanie usterek
    w urządzeniach radionadawczych;
  • Dokonywanie konserwacji, modyfikacji  i rozbudowy sprzętu radiokomunikacyjnego;
  • Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania w radiostacjach
  • Przeprowadzanie procedur napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji technicznej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń radiowych
  • Sporządzanie dokumentacji technicznej w celu modernizacji łączności radiowej w województwie
  • Administracja i zarządzanie systemami teleinformatrycznymi

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami) i poza nim. Praca wymagająca kontaktu z petentami
i instytucjami zewnętrznymi  oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Santockiej 36, stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia serwisowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. W budynku pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:

Wynagrodzenie zasadnicze: ,mn. 1.67 w kwocie 3.393,37 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

wykształcenie: średnie elektroniczne, teleinformatyczne lub pokrewne

doświadczenie/staż pracy:  6 miesięcy w obszarze napraw sprzętu radiokomunikacyjnego  

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej/instrukcji obsługi
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych pod względem sprzętowym  i programowym
  • umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń radiokomunikacyjnych
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • prawo jazdy kat. B – brak przeciwskazań do uzyskania uprawnień do prowadzenia pojazdów służbowych (wkładka)
  • obsługa urządzeń serwisowych (oscyloskop, miernik, analizator widma, reflektometr, itp.)
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub zgoda kandydata na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe elektroniczne, teleinformatyczne lub pokrewne
  • sprawna organizacja czasu pracy i samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub      umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie
    o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

Termin składania dokumentów: do 21 sierpnia 2020 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Małopolska 47 pok. nr 2

70-515 Szczecin

 

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 14/20”

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy

Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.   

           

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:   47-78-11-235 lub 47-78-11-261.

 

Klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady

(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem

danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych

danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest

Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.

Inspektorem ochrony danych jest mł.insp. Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, tel: 47 78 11 570, e-mail: iod.kwp@sc.policja.gov.p l .

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515

Szczecin.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub

ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także

prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy

administratora danych, podany powyżej,

  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21

listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 10.08.2020
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Miszczak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry