Starszy inspektor w Wydziale Finansów Sekcja Budżetu KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 13/20
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego inspektora
w Wydziale Finansów
Sekcja Budżetu
KWP w Szczecinie.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wprowadzanie do systemu komputerowego należności i dochodów budżetowych w celu usystematyzowania informacji o dłużnikach
- Wystawianie wezwań do zapłaty, upomnień, not odsetkowych w celu wyegzekwowania nieuregulowanych w terminie należności
- Kompletowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych w celu przekazania do sekcji księgowości
- Wystawianie not księgowych za konwój
- Sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym raportów kasowych w celu wyeliminowania błędów rachunkowych i formalnych
- Sprawdzanie zestawień pobrań gotówki do kasy w celu zapewnienia prawidłowego stanu gotówki w kasie
- Uzgadnianie sald w ewidencji księgowej kont 201, 221 w celu uzyskania rzetelnej informacji księgowej o wysokości zaległości
- Wyjaśnianie mylnych wpływów dotyczących wydatków w celu wyeliminowania błędnych operacji gospodarczych
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku KWP w Szczecinie w pokoju cztero lub pięcioosobowym wyposażonym w meble biurowe oraz sprzęt komputerowy i biurowy. Budynek jest wyposażony w windę, jednak cały budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
według mnożnika kwoty bazowej: 1,6354 tj.3.3323,07zł + dodatek za wysługę lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 18 miesięcy doświadczenia w obszarze administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych ,
- znajomość ustawy o rachunkowości ,
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych,
- znajomość ustawy o Policji ,
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe – 24 miesiące w obszarze finansów
- samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność,
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość,
- umiejętność organizacji pracy,
- odporność na stres,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy zespołowej,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019r. , poz. 742) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
Termin składania dokumentów: 17.08.2020 r.
decyduje data: stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „ Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 13/20”
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.
Inspektorem danych osobowych jest Pan Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie, tel: 47 78 11 570, e-mail: iod.kwp@sc.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 prim 1 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%,
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
W liście motywacyjnym proszę zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia).
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu:
47 78 11 253, 47 78 11 261