Inspektor ds. administracyjnych w Wydziale Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie - Oferty pracy - KWP w Szczecinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Inspektor ds. administracyjnych w Wydziale Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 9/2020

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE

Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

inspektor ds. administracyjnych w Wydziale Ruchu Drogowego

KWP w Szczecinie

 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin

 

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Komisariat Policji w Mierzynie

ul. Welecka 2

72-006 Mierzyn

 

Warunki pracy:

Praca o charakterze administracyjno-biurowym jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku Komisariatu Policji w Mierzynie, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe oraz sprzęt komputerowy i biurowy. Budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3088,78 zł brutto + dodatek za wysługę lat

 

Zakres zadań:

  • Prowadzenie ewidencji czasu służby policjantów i czasu pracy pracowników Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie, w systemie komputerowym SWOP w podsystemie kadry
  • Sporządzanie okresowych zestawień i sprawozdań w zakresie spraw osobowych Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie
  • Sporządzanie zestawień stanów kadrowych jednostek ruchu drogowego garnizonu zachodniopomorskiego
  • Przygotowywanie projektów dokumentów osobowych funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie (kart opisu stanowisk pracy, zakresów czynności, wniosków personalnych, ocen, opinii)
  • Opracowywanie planu szkoleń doskonalących i kursów specjalistycznych dla policjantów pionu ruchu drogowego oraz pracowników Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
  • Prowadzenie rejestru ważności badań lekarskich oraz wystawianie i rejestrowanie w systemie SWOP w podsystemie medycyna pracy skierowań na badania dla funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie
  • Monitorowanie ważności posiadanych przez funkcjonariuszy i pracowników: uprawnień, szkoleń, poświadczeń bezpieczeństwa oraz realizację testów sprawnościowych funkcjonariuszy
  • Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nadawania/odbierania uprawnień/upoważnień do systemów policyjnych i pozapolicyjnych dla funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Szczecinie

 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie/staż pracy: 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • Znajomość Kodeksu Pracy (dział VI i VII) oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office – Word, Excel)
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Komunikatywność
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie/staż pracy: 12 miesięcy w kadrach lub sekretariacie
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy własnej

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019, poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2020 r.

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Małopolska 47, pok. 2

70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 9/2020”

 

Dane osobowe – Klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szcze­cin.

Inspektorem ochrony danych jest mł. insp. Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, tel: 47 78 11 570, e-mail: iod.kwp@sc.policja.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oświadczenia kandydatów powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

W liście motywacyjnym proszę zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia).

Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Aplikacje niekompletne lub niepodpisane nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47-78-11-251 lub 47-78-11-235.

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 18.06.2020
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Miszczak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry