Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista ds. mieszkaniowych w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE

Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

specjalista ds. mieszkaniowych

w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji

KWP w Szczecinie

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin

 

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. św. Piotra i Pawła 4/5

70-521 Szczecin

 

Warunki pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Miejsce wykonywania pracy - budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Piotra i Pawła 4/5. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia: 3.311,13 zł brutto + dodatek za wysługę lat

 

Zakres zadań:

  • Ustalanie uprawnień funkcjonariuszy komórek organizacyjnych KWP, CBŚP do równoważnika za remont lokalu mieszkalnego oraz pomocy finansowej za uzyskanie lokalu lub domu jednorodzinnego w celu realizacji ustawowego prawa do ww. świadczeń

  • Opracowywanie decyzji administracyjnych w celu nadania uprawnień policjantowi do ww. świadczeń oraz realizacji ustawowego obowiązku załatwiania sprawy w tej należnej formie

  • Rozpatrywanie spraw w postępowaniu administracyjnym zgodnie z KPA, a w szczególności odwołań, ponagleń, zażaleń i skarg; wydawanie decyzji oraz postanowień w I i II instancji

  • Sporządzanie list wypłat równoważników oraz pomocy finansowej dla funkcjonariuszy komórek organizacyjnych KWP oraz CBŚP w obowiązującym programie komputerowym SWOP

  • Analiza finansowa ponoszonych wydatków oraz sporządzanie miesięcznego harmonogramu przewidywanych wydatków za brak lokalu, pomocy finansowej i tymczasowego zakwaterowania

  • Nadzór i merytoryczna kontrola wydatków ponoszonych z zakresu tymczasowego zakwaterowania w celu sprawdzenia, zatwierdzenia faktur oraz przekazywanie ich do realizacji finansowej

  • Nadzór i merytoryczna kontrola naliczanych świadczeń socjalnych dla pracowników oraz emerytów i rencistów policyjnych w celu sprawdzenia prawidłowości sporządzonej dokumentacji finansowej w programie SWOP, jej zatwierdzenie; weryfikacja zebranych kompletów dokumentów dotyczących przyznawania świadczeń

  • Sporządzanie informacji dla Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z zakresu wydatków realizowanych przez Policję na rzecz polskich rodzin

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie

  • Doświadczenie/staż pracy: powyżej 18 miesięcy pracy w administracji

  • Umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego

  • Znajomość Ustawy o Policji Rozdział 8 Mieszkania funkcjonariuszy Policji

  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego

  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office

  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub wyższe administracyjne

  • Przeszkolenie z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego

  • Samodzielność

  • Kreatywność

  • Dobra organizacja pracy własnej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełniane wymagania w zakresie wykształcenia dodatkowego

  • Kopie świadectw pracy

Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2019 r.

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Małopolska 47, pok. 2

70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 35/2019”

 

Dane osobowe – Klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administratorem danych jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.

Inspektorem danych osobowych jest Pan Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie, tel: 91 82 11 570, e-mail: iod.kwp@sc.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,

  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-235 lub 82 11 261.

 

Metryczka

Data publikacji : 26.09.2019
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Miszczak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry