Inspektor ds. techniki specjalnej (zastępstwo) w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15/2019
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
inspektora ds. techniki specjalnej (zastępstwo)
w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. św. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
-
nadzorowanie terminowego przeprowadzania napraw sprzętu techniki specjalnej i biurowej w celu jego utrzymania w ciągłej sprawności do wykonywania zadań służbowych,
-
nadzorowanie terminów legalizacji sprzętu techniki specjalnej w celu prawidłowej realizacji zadań służbowych policjantów,
-
zaopatrywanie komórek organizacyjnych KWP, KMP/KPP oraz KGP w niezbędny sprzęt techniki specjalnej i biurowej (kserokopiarki, niszczarki),
-
dokonywanie zakupów sprzętu techniki specjalnej i biurowej na potrzeby jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego,
-
opracowywanie wniosków dotyczących napraw, kalibracji, legalizacji sprzętu techniki specjalnej i biurowej do Zespołu ds. Zamówień Publicznych,
-
prowadzenie ewidencji głównej sprzętu z zakresu techniki specjalnej i biurowej będącego w użyczeniu lub użyczonego innym podmiotom poza policyjnym,
-
prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu żywnościowego będącego w użytkowaniu Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji,
-
prowadzenie postępowań szkodowych sprzętu techniki specjalnej i biurowej.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy - budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Piotra i Pawła 4/5, na I piętrze, w pokoju kilkuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nim – w terenie. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia: 2.706 zł brutto
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie /staż pracy: 12 miesięcy pracy w obszarze gospodarki materiałowo-technicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
znajomość obsługi komputera (pakietu Microsoft Office),
-
umiejętność interpretacji przepisów,
-
uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
wymagania dodatkowe:
-
12 miesięcy pracy w administracji publicznej,
-
samodzielność,
-
kreatywność,
-
dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełniane wymagania w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełniane wymagania niezbędne w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
-
kopie świadectw pracy.
Termin składania dokumentów:
-
13.06.2019 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 15/2019”
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-235 lub 82 11 261.
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem danych jest Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.
Inspektorem danych osobowych jest Pan Tomasz Kopka Naczelnik Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP w Szczecinie, tel: 91 82 11 570, e-mail: iod.kwp@sc.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.