Starszy referent ds. ewidencji i rozliczeń w Zespole III ds. eksploatacji w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 30/2017
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego referenta ds. ewidencji i rozliczeń
w Zespole III ds. eksploatacji
w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Wydział Transportu
ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
-
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dot. realizacji umów i zleceń dotyczących mycia pojazdów służbowych Policji garnizonu zachodniopomorskiego; opisywanie i zatwierdzanie merytoryczne faktur dot. zakupu usług mycia pojazdu,
-
prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji drogowych, w których uczestniczył służbowy sprzęt transportowy użytkowany przez KPP, na podstawie otrzymanych meldunków i notatek informacyjnych odpowiednich służb Policji; terminowe przekazywanie do KGP informacji związanych z określonymi zdarzeniami sprzętu transportowego Policji; współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód,
-
sprawowanie nadzoru merytorycznego nad jednostkami Policji (KPP) w zakresie prowadzonych postępowań szkodowych związanych z uszkodzeniem służbowego sprzętu transportowego,
-
prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem mienia ruchomego z grupy sprzętu transportowego do Agencji Mienia Wojskowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami z uwzględnieniem:
- sporządzania odpowiedniej dokumentacji,
- utrzymywania współpracy z Biurem Logistyki Policji KGP,
-
opisywanie rachunków i faktur związanych z naprawami szkodowymi zaistniałymi w KPP,
-
uczestnictwo w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w zakresie napraw szkodowych pojazdów służbowych KWP w Szczecinie, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych w pokoju kilkuosobowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. W budynku brak pomieszczeń biurowych oraz higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Naturalne i sztuczne oświetlenie.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2.351,86 zł brutto + dodatek za wysługę lat
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
-
obsługa programów komputerowych Microsoft Office, OpenOffice,
-
znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów o ubezpieczeniach obowiązkowych,
-
uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
wymagania dodatkowe:
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wiedza techniczna z zakresu budowy pojazdów mechanicznych,
-
doświadczenie 12 miesięcy w obszarze gospodarki transportowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia;
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Kopie innych dokumentów:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia.
Termin składania dokumentów:
13.12.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok.2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 30/2017”.
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr
i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 82 16 105, 91 82 11 235.