Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Inspektor ds. administracyjno-gospodarczych w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 23/17

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

inspektora ds. administracyjno-gospodarczych

w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin

 

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. św. Piotra i Pawła 4/5

70-521 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

  • zaopatrywanie wydziałów KWP oraz jednostek terenowych Policji garnizonu zachodniopomorskiego w środki czystości oraz środki dezynfekujące;

  • dokonywanie zakupów środków czystości i środków do dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami;

  • sporządzanie rozdzielników na środki czystości dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego;

  • wystawianie dowodów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu w obowiązującym programie komputerowym;

  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargowej na zakup materiałów i usług;

  • udział w komisjach przetargowych i inwentaryzacyjnych.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych, w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji
    w Szczecinie przy ul. Piotra i Pawła 4/5, na I piętrze bez windy, w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym
    w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe.

  • Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nimi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • - naturalne i sztuczne oświetlenie

    - praca przy monitorze ekranowym

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:

2.466,00 - wynagrodzenie zasadnicze brutto miesięcznie + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

wykształcenie: średnie

doświadczenie /staż pracy: 18 miesięcy

 

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

  • znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • znajomość Ustawy o rachunkowości,

  • znajomość Ustawy o finansach publicznych.

wymagania dodatkowe:

  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne,

  • umiejętność rozwiązywania problemów,

  • komunikatywność,

  • organizacji pracy,

  • interpretacji obowiązujących przepisów prawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

  • kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:

24.11.2017 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Małopolska 47, pok. 2

70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 23/17”

 

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-235 lub 82 11 261.

Metryczka

Data publikacji : 10.11.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry