Starszy inspektor w Sekcji Budżetu w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie - Oferty pracy - KWP w Szczecinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektor w Sekcji Budżetu w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2017

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

starszego inspektora w Sekcji Budżetu

w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

ul. Małopolska 47

70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje program „Homebanking” - przekazuje droga elektroniczną przelewy bankowe,

  • prowadzi rejestr nie podjętych należności, wystawia dowody ich wypłaty, bieżąco analizuje i likwiduje salda,

  • wykonuje czynności związane z realizacją rachunków za prace wykonywane przez osoby fizyczne w ramach umów zleceń,

  • przygotowuje w formie opisowej i tabelarycznej analizy wykonywania budżetu garnizonu zachodniopomorskiego,

  • bieżąco i na polecenie przełożonych analizuje stopień wykorzystania środków finansowych, sporządza w różnym układzie stosowne zestawienia z realizacji budżetu na potrzeby KGP,

  • analizuje przepisy prawne i zarządzenia regulujące czynności wchodzące w zakres obowiązków.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym cztero- lub trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia w administracji publicznej

 

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27.09.2009 r. o finansach publicznych, przepisów ustawy z dnia 29.09.2004 r. o rachunkowości oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 07.12.2010 r.
    w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.

wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,

  • rzetelność i komunikatywność,

  • biegła znajomość komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia dowodu osobistego.

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Termin składania dokumentów:

01.08.2017 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Małopolska 47, pok. 2

70-515 Szczecin

 

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2017”.

 

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Ofert kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.

Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2692,71 zł (mnożnik 1.437) + dodatek za wysługę lat.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub (91) 82-11-235.

Metryczka

Data publikacji : 19.07.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry