Starszy inspektor w Sekcji Budżetu w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2017
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora w Sekcji Budżetu
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
obsługuje program „Homebanking” - przekazuje droga elektroniczną przelewy bankowe,
-
prowadzi rejestr nie podjętych należności, wystawia dowody ich wypłaty, bieżąco analizuje i likwiduje salda,
-
wykonuje czynności związane z realizacją rachunków za prace wykonywane przez osoby fizyczne w ramach umów zleceń,
-
przygotowuje w formie opisowej i tabelarycznej analizy wykonywania budżetu garnizonu zachodniopomorskiego,
-
bieżąco i na polecenie przełożonych analizuje stopień wykorzystania środków finansowych, sporządza w różnym układzie stosowne zestawienia z realizacji budżetu na potrzeby KGP,
-
analizuje przepisy prawne i zarządzenia regulujące czynności wchodzące w zakres obowiązków.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym cztero- lub trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość przepisów ustawy z dnia 27.09.2009 r. o finansach publicznych, przepisów ustawy z dnia 29.09.2004 r. o rachunkowości oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 07.12.2010 r.
w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych.
wymagania dodatkowe:
-
bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
-
rzetelność i komunikatywność,
-
biegła znajomość komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia dowodu osobistego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
01.08.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2017”.
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Ofert kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2692,71 zł (mnożnik 1.437) + dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub (91) 82-11-235.