Starszegoy inspektor ds. telekomunikacji w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/2017
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora ds. telekomunikacji
w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie utrzymania pełnej funkcjonalności oraz sprawności technicznej central telefonicznych DGT;
- konfigurowanie i utrzymywanie sprawności systemów telefonii IP;
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń telekomunikacyjnych, zainstalowanych w Sekcji Telekomunikacji;
- branie udziału w pracach związanych z modernizacją i wprowadzaniem nowych technologii w systemach teleinformatycznych Policji;
- okresowo pełnienie funkcji dyżurnego Wojewódzkiego Węzła Teleinformatycznego w systemie 12-godzinnym również w nocy, polegającej na monitorowaniu ciągłości pracy eksploatowanych systemów teleinformatycznych oraz lokalizacji uszkodzeń i ich zgłaszania, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji oraz diagnozowanie i usuwanie usterek w urządzeniach teleinformatycznych;
- przeprowadzanie procedur napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
- sporządzanie niezbędnej dokumentacji technicznej, dotyczącej funkcjonowania systemów teleinformatycznych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530. Czasowo pełnienie funkcji dyżurnego w systemie zmianowym 12-godzinnym, także w porze nocnej.
- Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami) i poza nim.
- Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, w pokoju biurowym trzyosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2764,84 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: średnie telekomunikacyjne lub informatyczne
- doświadczenie/staż pracy: niewymagane
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość systemów telefonii IP;
- znajomość systemów komutacyjnych PBX;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej/instrukcji obsługi;
- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows;
- dobra znajomość obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych pod względem sprzętowym i programowym;
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci LAN i WAN;
- prawo jazdy kat. B.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne;
- sprawna organizacja czasu pracy i samodzielność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa;
- świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie świadectw pracy
Termin składania dokumentów:
10.4.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/2017”.
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.