Audytor wewnętrzny w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie - Oferty pracy - KWP w Szczecinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Audytor wewnętrzny w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2016

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE


Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

audytor wewnętrzny
        
w  Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

 

 

Wymiar etatu:             0,5
Liczba stanowisk pracy:     1

Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
    
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie rocznego planu audytu wewnętrznego w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczeci­nie i podległych jednostkach organizacyjnych;
  • prowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie z zatwierdzonym planem;
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych, a także sprawozdania rocznego z wykona­nia planu audytu wewnętrznego;
  • realizacja czynności doradczych ukierunkowanych na usprawnienie funkcjonowania jednostki;
  • dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli, w tym przestrze­gania procedur kontroli zarządzania ryzykiem;
  • dokonywanie oceny przestrzegania zasad celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatków w bu­dżecie Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Praca samodzielna wykonywana w pozycji siedzącej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47 w Szczecinie.  Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2680 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie/staż pracy: 2 lata doświadczenia pracy w obszarze audytu wewnętrznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Z 2013r., poz. 885 z późn. zm..)
  • znajomość przepisów prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o Policji, Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość standardów audytu wewnętrznego oraz zasad i metodologii przeprowadzania audytu,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia.

 

wymagania dodatkowe:

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego lub kontroli,
  • ukończone szkolenia z zakresu: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, administracji publicznej, środków unijnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutac­ji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadan­iu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamie­rzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlep­szych kandy­datów;
  • kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia audytora wewnętrznego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku),
  • ew. kopie dokumentów potwierdzających ukończone studia podyplomowe i szkolenia,
  • ew. kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.

Termin składania dokumentów:                                25 lipiec 2016r.


    
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 2
70-515 Szczecin

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2016”

Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsa­dzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczeci­nie przed upływem tego terminu.    
    
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  91-82-11-235 

Metryczka

Data publikacji : 12.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
mł. insp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry