Audytor wewnętrzny w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2016
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
audytor wewnętrzny
w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Wymiar etatu: 0,5
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie rocznego planu audytu wewnętrznego w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie i podległych jednostkach organizacyjnych;
- prowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie z zatwierdzonym planem;
- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych, a także sprawozdania rocznego z wykonania planu audytu wewnętrznego;
- realizacja czynności doradczych ukierunkowanych na usprawnienie funkcjonowania jednostki;
- dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli, w tym przestrzegania procedur kontroli zarządzania ryzykiem;
- dokonywanie oceny przestrzegania zasad celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatków w budżecie Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Praca samodzielna wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47 w Szczecinie. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2680 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie/staż pracy: 2 lata doświadczenia pracy w obszarze audytu wewnętrznego
pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Z 2013r., poz. 885 z późn. zm..)
- znajomość przepisów prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o Policji, Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość standardów audytu wewnętrznego oraz zasad i metodologii przeprowadzania audytu,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia.
wymagania dodatkowe:
- ukończone studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego lub kontroli,
- ukończone szkolenia z zakresu: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, administracji publicznej, środków unijnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia audytora wewnętrznego,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku),
- ew. kopie dokumentów potwierdzających ukończone studia podyplomowe i szkolenia,
- ew. kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
Termin składania dokumentów: 25 lipiec 2016r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2016”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91-82-11-235