Specjalista ds zamówień publicznych w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2016
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalisty ds zamówień publicznych
w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
pl. Św. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
- analiza i weryfikacja wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z uPzp oraz aktami wykonawczymi oraz planem zamówień publicznych KWP w Szczecinie;
- przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- przewodniczenie pracom komisji przetargowej;
- przedstawienie do zatwierdzenia propozycji dokonania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak również stanowiska w przypadku wniesienia środka ochrony prawnej przewidzianego w art. 180 i 181 uPzp;
- finalizowanie procedury zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego celem zabezpieczenia potrzeb KWP w Szczecinie;
- reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajową Izbą Odwoławczą;
- przedstawianie Kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy - budynek KWP w Szczecinie przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5, stanowisko pracy usytuowane na trzecim piętrze budynku, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, jak również budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.600 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie /staż pracy: 12 miesięcy w zakresie zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, jak również przepisów okołoustawowych, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, internet), urządzeń biurowych (skan, faks).
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- odbyte szkolenia z zakresu zamówień publicznych lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie administracyjno – biurowe,
- samodzielność, rzetelność, skrupulatność, szybka i trafna analiza i synteza stanu faktycznego i prawnego, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań, kreatywność,
- efektywne komunikowanie się, współpraca, organizacja pracy własnej i zespołu, jakim jest komisja przetargowa, umiejętność realizacji zadań pod presją czasu, zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie świadectw pracy
Termin składania dokumentów:
12.07.2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2016”
Inne informacje:
- Umowa w zastępstwie – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.