Starszy inspektor do spraw mieszkaniowych w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2016
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora do spraw mieszkaniowych
w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
- ustalanie uprawnień funkcjonariuszy do świadczeń mieszkaniowych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego,
- opracowywanie decyzji administracyjnych w celu nadania uprawnień policjantom do świadczeń mieszkaniowych,
- sporządzanie list wypłat równoważników za brak lokalu mieszkalnego dla funkcjonariuszy garnizonu zachodniopomorskiego,
- analiza ponoszonych wydatków oraz kontrola stanu posiadanych środków finansowych,
- sporządzanie decyzji administracyjnych w trybie odwoławczym,
- sporządzanie sprawozdań na temat wydanych decyzji I i II instancji w celu przekazania informacji do Wojewody Zachodniopomorskiego.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych, w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Piotra i Pawła 4/5, na I piętrze bez windy, w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym
w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- praca przy monitorze ekranowym
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2.351,- wynagrodzenie zasadnicze brutto + dodatek za wysługę lat
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie /staż pracy: 12 miesięcy w obszarze gospodarki mieszkaniowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w obszarze gospodarki mieszkaniowej,
- znajomość Ustawy o Policji,
- znajomość Ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego.
wymagania dodatkowe:
- obsługa komputera,
- uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie świadectw pracy.
Termin składania dokumentów:
30.03.2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2016”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-235 lub 82 11 261.