Starszy inspektora ds. rozliczeń finansowych i planowania w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 17/2015
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora ds. rozliczeń finansowych i planowania
w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Koszalin
Zakres zadań wykonywanych:
- Sporządzanie analiz, zestawień i wykazów dotyczących operacji gospodarczo-finansowych realizowanych na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych KWP w Szczecinie oraz CBŚP, BSW, KGP i innych KWP;
- Przygotowywanie danych statystycznych i informacji niezbędnych do sporządzania planów finansowych oraz bieżąca analiza wysokości zaangażowania wydatków budżetowych realizowanych w stacji obsługi nr 2;
- Przygotowywanie danych ewidencyjnych (ilościowych i wartościowych) niezbędnych do przygotowywania procedur przetargowych w zakresie zaopatrzenia stacji obsługi w części zamienne i akcesoria;
- Sporządzanie zleceń na naprawy realizowane przez podmioty zewnętrzne w oparciu o analizę porównawczą cen 1 rbg, terminów i możliwości technicznych wykonania usługi;
- Kontrola odbieranej od podmiotów zewnętrznych dokumentacji dotyczącej wykonywanych usług, sporządzanie protokołów przyjęcia robót, kompletowanie całości dokumentacji historii napraw pojazdów.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych w pokoju kilkuosobowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Praca wymaga poruszania się w terenie pojazdem służbowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2 350,00 zł/m-c brutto + wysługa lat
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 24 miesiące w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych
wymagania dodatkowe:
- znajomość programu Microsoft Word, Excel, Open Office
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- kopie świadectw pracy.
Termin składania dokumentów:
5.1.2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok.2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 17/2015”.
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 82 16 111, 91 82 11 235.