Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy inspektora ds. rozliczeń finansowych i planowania w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 17/2015

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora ds. rozliczeń finansowych i planowania
w Wydziale Transportu KWP w Szczecinie


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:
Koszalin

Zakres zadań wykonywanych:

  • Sporządzanie analiz, zestawień i wykazów dotyczących operacji gospodarczo-finansowych realizowanych na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych KWP w Szczecinie oraz CBŚP, BSW, KGP i innych KWP;
  • Przygotowywanie danych statystycznych i informacji niezbędnych do sporządzania planów finansowych oraz bieżąca analiza wysokości zaangażowania wydatków budżetowych realizowanych w stacji obsługi nr 2;
  • Przygotowywanie danych ewidencyjnych (ilościowych i wartościowych) niezbędnych do przygotowywania procedur przetargowych w zakresie zaopatrzenia stacji obsługi w części zamienne i akcesoria;
  • Sporządzanie zleceń na naprawy realizowane przez podmioty zewnętrzne w oparciu o analizę porównawczą cen 1 rbg, terminów i możliwości technicznych wykonania usługi;
  • Kontrola odbieranej od podmiotów zewnętrznych dokumentacji dotyczącej wykonywanych usług, sporządzanie protokołów przyjęcia robót, kompletowanie całości dokumentacji historii napraw pojazdów.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych w pokoju kilkuosobowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Praca wymaga poruszania się w terenie pojazdem służbowym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • praca przy monitorze ekranowym.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
2 350,00 zł/m-c brutto + wysługa lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
                            niezbędne:

  •     wykształcenie: średnie
  •     doświadczenie zawodowe/staż pracy: 24 miesiące w administracji publicznej

                            pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych

                             wymagania dodatkowe:

  • znajomość programu Microsoft Word, Excel, Open Office

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy     zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
  • kopie świadectw pracy.

Termin składania dokumentów:
    5.1.2016 r.

Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok.2
    70-515 Szczecin

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 17/2015”.

Inne informacje:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez     względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 82 16 111, 91 82 11 235.

 

Metryczka

Data publikacji : 18.12.2015
Data modyfikacji : 18.12.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Magdalena Pastuszak
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski Wydział Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry