Audytor wewnętrzny w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 13/2015
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
audytora wewnętrznego
w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Miejsce wykonywanie pracy:
Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie audytu wewnętrznego we wszystkich obszarach funkcjonowania jednostki w tym: w służbie wspomagającej, prewencyjnej i kryminalnej;
- planowanie audytu opartego na analizie ryzyka w tym sporządzanie rocznego planu audytu wewnętrznego w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie i podległych jednostkach organizacyjnych;
- prowadzenie audytu wewnętrznego w zakresie realizacji zadań zgodnie z zatwierdzonym planem;
- realizacja czynności doradczych ukierunkowanych na usprawnienie funkcjonowania jednostki, ograniczenia ryzyka działalności oraz analizy systemów zarządzania i kontroli we wszystkich obszarach jej funkcjonowania;
- prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie wdrożenia zatwierdzonych rekomendacji;
- realizację audytów zleconych przez uprawnione organy publiczne;
- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych, a także informacji z wykonania planu audytu wewnętrznego;
- dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli, w tym przestrzegania procedur kontroli zarządzania ryzykiem.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna wykonywana w biurze oraz terenie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47 w Szczecinie. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia w obszarze audytu wewnętrznego
pozostałe wymagania niezbędne
posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.),
znajomość przepisów prawnych, ze szczególnym uwzględnieniem ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o Policji, Kodeks postępowania administracyjnego,
znajomość standardów audytu wewnętrznego oraz zasad i metodologii przeprowadzania audytu,
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej z uwzględnieniem służb mundurowych,
odporność na stres,
umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia.
wymagania dodatkowe:
- ukończone studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego lub kontroli,
ukończone szkolenia z zakresu: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, administracji publicznej, środków unijnych,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny;
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia audytora wewnętrznego,
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku),
ew. kopie dokumentów potwierdzających ukończone studia podyplomowe i szkolenia,
ew. kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie rozszerzonego postępowania sprawdzającego do kategorii ściśle tajne.
Termin składania dokumentów:
29.09.2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 13/2015”
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-261 lub (091) 82-11-235.