specjalista ds. kadrowych w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 04/2015
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalista ds. kadrowych
w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie KWP w Szczecinie
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie akt osobowych policjantów Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie i Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie
gromadzenie, analiza i udostępnienie danych w celu realizacji potrzeb kadrowych jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przebiegu służby policjantów w celu skierowania ich do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej MSW
przygotowywanie projektów decyzji i innych aktów administracyjnych wydawanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie oraz dokumentacji kadrowej dotyczącej:
- mianowania na stanowiska służbowe, przenoszenia oraz zwalniania z tych stanowisk
- nadawania orderów, odznaczeń państwowych i odznak resortowych
- zwalniania policjantów ze służby
- mianowania na stopnie policyjne
- wyrażania zgody na podjęcie zajęcia zarobkowego poza służbą
- odwołań od decyzji i innych środków zaskarżania aktów administracyjnych wydawanych w I instancji przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie
udzielanie merytorycznej pomocy i konsultacji kadrowej kierownikom obsługiwanych komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie i Oddziału Prewencji Policji w Szczecinie
- obsługa systemów KADRA i SWOP
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz.
7.30 do 15.30. Praca samodzielna wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47 w Szczecinie stanowisko pracy usytuowane na trzecim piętrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowym oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze 2530zł (brutto) + dodatek za wysługę lat
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie:wyższe z tytułem magistra
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy w obszarze pracy kadrowej
pozostałe wymagania niezbędne
znajomość przepisów ustawy o Policji oraz innych ustaw i aktów wykonawczych, regulujących pragmatykę służbową policjantów
znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;- znajomość przepisów ustaw o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych
wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne
uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
bardzo dobra organizacji pracy
rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
list motywacyjny i życiorys;
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji;
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
30.03.2015r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 04/2015”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i
Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-261 lub (091) 82-11-235.