Specjalista ds zamówień publicznych w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/2015
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalisty ds zamówień publicznych
w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
- przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
- przewodniczenie pracom komisji przetargowej
- przedstawianie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia propozycji: odpowiedzi na
pytania wykonawców, modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wezwania
do uzupełnienia oferty, wykluczenie wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej
oferty
- występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
celem podjęcia decyzji zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
- reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajowa Izbą
Odwoławczą
- przedstawianie kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych
zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godz.
7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze
ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami
zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na
stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- miejsce wykonywania pracy - budynek KWP w Szczecinie, przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5,
stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w
meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu
pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, jak również budynek i
pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na
wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: wyższe
doświadczenie /staż pracy: 2 lata w obszarze udzielania zamówień publicznych po stronie
zamawiającego, w tym tzw. zamówień unijnych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych oraz orientacja
w przepisach, na podstawie których funkcjonuje obszar logistyki KWP w Szczecinie
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze
- odbyte szkolenia z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów okołoustawowych
- zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
- doświadczenie administarcyjno-biurowe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
05.02.2015r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 p.2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/2015”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie
o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 2 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.361,00zł. + dodatek za wysługę lat.