Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista ds zamówień publicznych w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/ 2014

KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

 specjalisty ds zamówień publicznych

w Zespole ds. Zamówień Publicznych  KWP w Szczecinie

 

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - przygotowanie dokumentacji przetargowej, wszczęcie oraz prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

           - przewodniczenie pracom komisji przetargowej

           - przedstawianie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia propozycji: odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wezwania do uzupełnienia oferty, wykluczenie wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty

           - występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia celem podjęcia decyzji zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych

           - reprezentowanie Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie przed Krajowa Izbą Odwoławczą

           - przedstawianie kierownikowi zamawiającemu propozycję rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych przez KWP w Szczecinie.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

             - praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

             - miejsce wykonywania pracy - budynek KWP w Szczecinie, przy ul. Św. Piotra i Pawła 4/5, stanowisko pracy usytuowane na III piętrze budynku, w pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, jak również budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

             

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie: wyższe

            doświadczenie /staż pracy: 2 lata w obszarze udzielania zamówień publicznych po stronie amawiającego, w tym tzw. zamówień unijnych

 

                                                                         pozostałe wymagania niezbędne:

             - znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych oraz orientacja w przepisach, na podstawie których funkcjonuje obszar logistyki KWP w Szczecinie

 

                                                                wymagania dodatkowe:

           - wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze

           - odbyte szkolenia z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów okołoustawowych

           - zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów

           - doświadczenie administarcyjno-biurowe

 

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

          - kopie świadectw pracy

             - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów:

                 09.04.2014r.

           

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  5/ 2014”

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o  niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od  dnia obsadzenia stanowiska.

           

                                               

             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub  82 11 235.

             Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.361,00zł. + dodatek za wysługę lat.

Metryczka

Data publikacji : 01.04.2014
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry