Specjalista ds. telekomunikacji w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2014
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
- utrzymanie i zarządzanie regionalną cyfrową siecią wewnątrz województwa
- diagnostyka i konfiguracja urządzeń teletransmisyjnych i zasilających zainstalowanych jednostkach policji województwa zachodniopomorskiego
- utrzymanie i zarządzanie systemem telefonii IP w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego
- utrzymanie i zarządzanie systemami telekomunikacyjnymi w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego
- prowadzenie pojazdów służbowych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych
- praca w systemie zmianowym
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- praca przy monitorze ekranowym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: wyższe w zakresie telekomunikacji, informatyki, elektroniki, elektrotechniki lub fizyki
doświadczenie /staż pracy: 5 lat w branży telekomunikacyjnej lub teleinformatycznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość podstaw protokołów transmisji w technologiach ethernet, frame relay oraz IP MPLS
- znajomość rodzajów cyfrowej sygnalizacji wykorzystywanej na łączach abonenckich międzycentralowych
- znajomość podstaw konfiguracji i obsługi systemów linux
- znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi LAN/WAN
- znajomość obsługi komputerów PC pod względem sprzętowym i programowym
- znajomość obsługi programów biurowych z pakiet MsOffice oraz Libre (Open) Office
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
- prawo jazdy min. kat. B
wymagania dodatkowe:
- łatwość uczenia się i adaptacji do nowych zadań
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego SEP do 1 KV
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
31.03.2014r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 p.2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/ 2014”.
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub 82 11 235.