Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista ds. telekomunikacji w Wydziale Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2014

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            ul. Małopolska 47

            70-515 Szczecin

 

Zakres zadań wykonywanych:

           - utrzymanie i zarządzanie regionalną cyfrową siecią wewnątrz województwa

           - diagnostyka i konfiguracja urządzeń teletransmisyjnych i zasilających zainstalowanych jednostkach policji województwa zachodniopomorskiego

           - utrzymanie i zarządzanie systemem telefonii IP w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego

           - utrzymanie i zarządzanie systemami telekomunikacyjnymi w jednostkach Policji województwa zachodniopomorskiego

           - prowadzenie pojazdów służbowych.     

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

            - praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych

             - praca w systemie zmianowym

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

             - naturalne i sztuczne oświetlenie

              - praca przy monitorze ekranowym

 

              

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

                                                                                    niezbędne:

            wykształcenie: wyższe w zakresie telekomunikacji, informatyki, elektroniki, elektrotechniki lub fizyki

            doświadczenie /staż pracy: 5 lat w branży telekomunikacyjnej lub teleinformatycznej            

 

                                                                                    pozostałe wymagania niezbędne:

            - znajomość podstaw protokołów transmisji w technologiach ethernet, frame relay oraz IP MPLS

             - znajomość rodzajów cyfrowej sygnalizacji wykorzystywanej na łączach abonenckich międzycentralowych

             - znajomość podstaw konfiguracji i obsługi systemów linux

             - znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi LAN/WAN                                            

             - znajomość obsługi komputerów PC pod względem sprzętowym i programowym                         

             - znajomość obsługi programów biurowych z pakiet MsOffice oraz Libre (Open) Office

            - znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną                                                                   

             - prawo jazdy min. kat. B

 

                                                                                    wymagania dodatkowe:

             - łatwość uczenia się i adaptacji do nowych zadań

             - posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa

             - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego SEP do 1 KV

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

           - życiorys i list motywacyjny

           - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

           - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

           - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

           - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

           - kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

           - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

           - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów:

            31.03.2014r.    

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Małopolska 47 p.2

            70-515 Szczecin

 

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/ 2014”.

 

Inne informacje:

            Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o  niepełnosprawności.

            Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

            Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

            Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od  dnia obsadzenia stanowiska.

                                               

             Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-261 lub  82 11 235.

Metryczka

Data publikacji : 17.03.2014
Data modyfikacji : 16.04.2014
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Piotr Romaniewicz
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
Osoba modyfikująca informację:
nadkom. Krzysztof Chełstowski
do góry