Starszy inspektor do Sekcji Budżetu w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2013
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszego inspektora do Sekcji Budżetu
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych:
- wprowadzanie do systemu komputerowego należności i dochodów budżetowych w celu
usystematyzowania informacji o dłużnikach;
- uzgadnianie sald z poszczególnymi kontrahentami w celu uzyskania informacji finansowej
o wysokości należności dochodów budżetowych;
- kompletowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych w celu przekazania do sekcji
księgowości;
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym raportów kasowych w celu wyeliminowania
błędów rachunkowych i formalnych;
- sprawdzanie zestawień pobrań gotówki do kasy w celu zapewnienia prawidłowego stanu gotówki
w kasie;
- uzgadnianie sald w ewidencji księgowej kont 201, 221 w celu uzyskania rzetelnej informacji
księgowej o wysokości zaległości;
- wyjaśnianie mylnych wpływów dotyczących wydatków w celu wyeliminowania błędnych operacji
gospodarczych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w
godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość
czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie
telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi policji oraz instytucjami
zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy
użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka
dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul.
Małopolskiej 47, stanowisko pracy usytuowane na II piętrze budynku, w pokoju biurowym trzy lub
czteroosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia
biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę,
jednak budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są
przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie:średnie ekonomiczne;
doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy w administracji publicznej;
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27.09.2009r. o finansach publicznych, przepisów ustawy
z dnia 29.09.2004r. o rachunkowości oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 07.12.2010r.
w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych
zakładów budżetowych
wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o Policji z dnia 06.04.1990r. oraz przepisów ustawy z dnia 17.06.1966r.
o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej;
- rzetelność i komunikatywność;
- biegła znajomość obsługi komputera.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów:
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
23.07.2013
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 p.2
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2013.
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie
o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy
od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr
i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 82-11-235 lub 82 11 261.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.229,87zł. + dodatek za wysługę lat.