Specjalista ds. Zespołu Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 14/2012
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalista ds. Zespołu Zamówień Publicznych
KWP w Szczecinie
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planowanie wydatkowania środków budżetowych KWP w Szczecinie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- zapewnienie realizacji zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na potrzeby KWP w Szczecinie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie i sporządzanie rocznych sprawozdań o zamówieniach udzielonych przez KWP w Szczecinie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- rozpatrywanie i weryfikacja złożonych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu przygotowania dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zamówień pozaplanowych;
- wnioskowanie o powołanie komisji przetargowej celem oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz celem badania i oceny ofert;
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wszczynanie oraz prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu zawarcia umowy;
- przewodniczenie pracom komisji przetargowej celem bezstronnego i rzetelnego wypełniania rygorów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przedstawianie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia propozycji: odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wezwania do uzupełnienia oferty, wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a także występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia celem podjęcia decyzji zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
naturalne i sztuczne oświetlenie;
praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 24 miesiące w obszarze udzielania zamówień publicznych po stronie zamawiającego w tym tzw. zamówieniach unijnych
pozostałe wymagania niezbędne: znajomość aktów prawnych niezbędnych do udzielania zamówień publicznych oraz orientacja w przepisach, na podstawie których funkcjonuje obszar logistyki KWP w Szczecinie.
Ponadto samodzielność, rzetelność, skrupulatność, szybka i trafna analiza i synteza stanu faktycznego i prawnego, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań, kreatywność, efektywne komunikowanie się, współpraca, organizacja pracy własnej i zespołu, jakim jest komisja przetargowa, umiejętność realizacji zadań pod presją czasu, obsługa komputera, środków łączności oraz korzystanie z internetu.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze;
- odbyte szkolenia z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów okołoustawowych;
- zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów;
- doświadczenie administarcyjno-biurowe.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i życiorys;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajda się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
29.10.2012r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 312
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 14/2012”.
Inne informacje:
- Umowa w zastępstwie – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KWP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-478 lub (091) 82-11-479.