Starszy inspektor do spraw budżetu w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2012
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydata na stanowisko
starszy inspektor do spraw budżetu
w Wydziale Finansów KWP w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Finansów
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
Główne obowiązki:
- Wprowadzanie do systemu komputerowego należności i dochodów budżetowych w celu usystematyzowania informacji o dłużnikach
- Uzgadnianie sald z poszczególnymi kontrahentami w celu uzyskania informacji finansowej o wysokości należności dochodów budżetowych
- Kompletowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych w celu przekazania do sekcji księgowości
- Sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym raportów kasowych w celu wyeliminowania błędów rachunkowych i formalnych
- Sprawdzanie zestawień pobrań gotówki do kasy w celu zapewnienia prawidłowego stanu gotówki w kasie
- Uzgadnianie sald w ewidencji księgowej kont 201, 221 w celu uzyskania rzetelnej informacji księgowej o wysokości zaległości
- Wyjaśnianie mylnych wpływów dotyczących wydatków w celu wyeliminowania błędnych operacji gospodarczych
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
naturalne i sztuczne oświetlenie
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie/staż pracy: 12 miesięcy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: znajomość przepisów ustawy z dnia 27.09.2009r.
o finansach publicznych, przepisów ustawy z dnia 29.09.2004r. o rachunkowości oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 07.12.2010r. w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
wymagania dodatkowe:
znajomość ustawy o Policji z dnia 06.04.1990r.oraz przepisów ustawy z dnia 17.06.1966r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ;
bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej;
rzetelność i komunikatywność;
biegła znajomość obsługi komputera .
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny;
doświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe:
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopia dokumentu potwierdzającego posiadane polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
kopia dowodu osobistego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów:
12.09.2012r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47 pok. nr 305
70-515 Szczecin
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10/2012”.
Inne informacje:
Umowa w zastępstwie – na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (091) 82-11-236 lub (091) 82-11-333.