Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dn.29.12.2020r. dot. części 1, 2, 3, 6, 7 i 8
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dn..28.12.2020r. dot. części 1, 2, 3, 5 i 9
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dn.28.12.2020r.dot. cześci 1, 2, 3 i 9
- ponowne (BIS) rozstrzygnięcie postępowania dla zad. nr 2 z dnia 18.12.2020r.
- ponowne rozstrzygnięcie postepowania dla zad.nr 2 z dnia 15.12.2020r.
- rozstrzygnięcie postępowania dla zadań 1, 2, 3, 6, 7 i 8 z dnia 09.12.2020r.
- rozstrzygnięcie postępowania dla zadań 1, 2, 3, 5 i 9 z dnia 03.12.2020r.
- rozstrzygnięcie postępowania dla zadań 1, 2, 3 i 9 z dnia 25.11.2020r.
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dn. 29.05.2020 r. dot. części (zadania) nr 2
- wybór oferty najkorzystniejszej z dn. 14.05.2020 r. dotyczy części (zadania) 2
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dn. 23.03.2020 r. dot. części (zadania) nr 1,2,3,6,7,8,9
- sprostowanie omyłki w rozstrzygnięciu z dn. 10.03.2020 r. dotyczy części (zadania) 1
- wybór oferty najkorzystniejszej z dn. 10.03.2020 r. dotyczy części (zadania) 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9
- ogłoszenie o unieważnieniu części 10 z dn. 13.01.2020 r.
- unieważnienie części 10 z dn. 31.12.2019 r.
- zestawienie ofert po poprawieniu omyłek w zakresie części 10
- rozstrzygnięcie w zakresie części 9 z dn. 18.12.2019 r.
- rozstrzygnięcie w zakresie części 1,2,3,4,5,6,7 i 8 z dn. 13.12.2019 r.
- zestawienie ofert po poprawieniu omyłek w zakresie części 1,2 i 6
- zestawienie ofert z dnia ich otwarcia tj. z dnia 25.11.2019 r.
- ogłoszenie z dn. 20.11.2019 r. o zmianie ogłoszenia
- ogłoszenie z dn. 15.11.2019 r. o zmianie ogłoszenia
- odpowiedź z dn. 14.11.2019 r. na pytanie do siwz
- ogłoszenie o zamówieniu z dn. 08.11.2019 r.
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami nr 1,2 i 3
- formularze kalkulacji cenowej - załącznik nr 4.1-4.10 do siwz
- wzór umowy ramowej i wykonawczej z załącznikami - załącznik nr 5 do siwz
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do siwz
- opis kryteriów oceny ofert - załącznik nr 7 do siwz
- edytowalne załączniki nr 4.1-4.10 do siwz
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/
portal/KWS/907/ -bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 3,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w
Siedzibie zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy,
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty
sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z
rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.