Usługi gastronomiczne, hotelarskie, konferencyjne dla uczestników międzynarodowej konferencji uzgodnieniowej, dofinansowanej ze środków Interreg VA do projektu pn. „Korelacja identyfikacji i zwalczania transgranicznych powiązań terrorystycznych i przestępczych w obszarze badań genetycznych i informatycznych” w terminie 20-21.03.2019 r. dla ok. 120 osób - funkcjonariusze Policji polskiej, niemieckiej.
- informacja o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne z dnia 25.03.2019r.
- rozstrzygnięcie postępowania z dnia 14.03.2019r.
- zestawienie ofert z dnia ich otwarcia tj. 07.03.2019r.
- treść ogłoszenia na usługi społeczne z załącznikami nr 1 i 2
- formularz kalkulacji cenowej - załącznik nr 3 do ogłoszenia
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do ogłoszenia
- oświadczenie o dysponowaniu - załącznik nr 5 do ogłoszenia
- wykaz usług - załącznik nr 6 do ogłoszenia
- wzór umowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia
- protokół odbioru - załącznik nr 8 do ogłoszenia
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/ -bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 3,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w Siedzibie zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy,
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.