Kompleksowa organizacja (usługi gastronomiczne, hotelarskie, konferencyjne) dla uczestników międzynarodowej konferencji w ramach projektu pn. „Transgraniczne procedury współdziałania jednostek policji na terenie Euroregionu Pomerania” w ramach Funduszu Małych Projektów Interreg V A Komunikacja – Integracja – Współpraca Interreg VA Maklemburgia – Pomorze Przednie/ Brandenburgia / Polska
- informacja o udzieleniu zamówienia z dnia 20.11.2018 r.
- rozstrzygnięcie postępowania z dn. 02.11.2018 r.
- zestawienie ofert z dnia ich otwarcia tj. z dnia 02.11.2018 r.
- treść ogłoszenia na usługi społeczne z załącznikami nr 1 i 2
- formularz kalkulacji cenowej - załącznik nr 3 do ogłoszenia
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do ogłoszenia
- oświadczenie o dysponowaniu - załącznik nr 5 do ogłoszenia
- wykaz usług - załącznik nr 6 do ogłoszenia
- wzór umowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/907/ -bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 3,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w Siedzibie zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy,
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.