Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- informacja o udzieleniu zamówienia z dn. 19.03.2018 r. w zakresie zadań 1-21
- rozstrzygnięcie z dn. 23.02.2018 r. w zakresie zadań 1-21
- zestawienie ofert po poprawieniu omyłek z dnia 13.02.2018 r.
- zestawienie ofert z dnia ich otwarcia tj. z dnia 05.02.2018 r.
- modyfikacja z dn. 01.02.2018 r. dot. wzorów umów zał. 5.1, 5.2 do siwz
- ogłoszenie z dn. 30.01.2018 r. o zmianie ogłoszenia
- ogłoszenie z dn. 26.01.2018 r. o zmianie ogłoszenia
- ogłoszenie o zamówieniu z dn. 22.01.2018 r.
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami nr 1,2 i 3
- formularze cenowo jakościowe dla zadań 1-21 - załączniki nr 4.1-4.21 do siwz
- wzór umowy dla zadania 1 - załącznik nr 5.1 do siwz
- wzór umowy dla zadań 2-21 - załącznik nr 5.2 do siwz
- opis przedmiotu zamówienia dla zadań 1-21 - załącznik nr 6 do siwz
- opis kryteriów oceny ofert dla zadań 1-21 - załącznik nr 7 do siwz
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/
portal/KWS/907/ -bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 3,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w
Siedzibie zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy,
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty
sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z
rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.