zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery, pasy transmisyjne, pojemniki na zużyte tonery, grzałki utrwalające) do sprzętu biurowego i informatycznego
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.12.2017r.
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 22.12.2017r.
_________________________________________________________________
- informacja o rozstrzygnięciu postępowania z dnia 07.12.2017r.
______________________________________________________________
- zestawienie ofert z dnia ich otwarcia po poprawieniu omyłek rachunkowych
- zestawienie ofert z dnia ich otwarcia tj. z dnia 30.11.2017r.
_________________________________________________________________________
- modyfikacja opisu przedmiotu zamówienia z dnia 24.11.2017r. bez zmiany terminu składania ofert
- zmodyfikowany opis przedmiotu zamowienia z dnia 24.11.2017r. - załącznik nr 4 do siwz
- zmodyfikowany formularz kalkulacji cenowej z dnia 24.11.2017r. - zalącznik nr 5 do siwz
__________________________________________________________________________
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 24.11.2017r.
- zmodyfikowany opis przedmiotu zamowienia z dnia 24.11.2017r. - załacznik nr 4 do siwz
- zmodyfikowany formularz kalkulacji cenowej z dnia 24.11.2017r. - zalącznik nr 5 do siwz
______________________________________________________________________________
- odpowiedż na zapytanie Wykonawcy z dnia 23.11.2017r. bez zmiany terminu składania ofert
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 23.11.2017r.
- zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia - zalącznik nr 4 do siwz
- zmodyfikowany formularz kalkulacji cenowej - zalącznik nr 5 do siwz
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW:
Informujemy, że w związku z wpływem zapytań do przetargu i koniecznością przygotowania odpowiedzi, termin składania i otwarcia ofert zostanie przesunięty, o czym poinformujemy Państwa niezwłocznie.
- ogłoszenie o zamówieniu z dnia 16.11.2017r.
- siwz z załącznikami nr 1, 2, 3
- Opis Przedmiotu Zamówienia -Załącznik nr 4 do siwz
- Formularz kalkulacji cenowej - zalącznik nr 5 do siwz
- wzór umowy - załącznik nr 6 do siwz
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/
portal/KWS/907/ -bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 3,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w
Siedzibie zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy,
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty
sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z
rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.