Modernizacja Centrum Obsługi Monitoringu oraz Punktów Kamerowych w Systemie Monitoringu Miasta Szczecina
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - unieważnienie z dn. 14.12.2016 r.
- unieważnienie postępowania z dn. 06.12.2016 r.
- zestawienie ofert z dnia otwarcia tj. 22.11.2016 r.
-ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 18.11.2016r.
____________________________________________________________________________
- ogłoszenie z dn. 15.11.2016 r. o zmianie ogłoszenia
- informacja o przedłużeniu terminu składania i otwarcia ofert na dzień 21.11.2016 r.
INFORMACJA O ZEBRANIU WYKONAWCÓW W DNIU 14.11.2016 R. O GODZ 10:00:
- informacja o zebraniu wykonawców w dn. 14.11.2016 r. godz. 10:00
- ogłoszenie o zamówieniu z dn. 08.11.2016 r.
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami nr 1,2 i 3
- formularz kalkulacji cenowej - załącznik nr 4 do siwz
- wzór umowy - załącznik nr 5 do siwz
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do siwz
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/
portal/KWS/907/ -bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 3,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w
Siedzibie zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy,
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty
sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z
rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.