Naprawy, przeglądy i konserwacje kserokopiarek znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- rozstrzygnięcie część I, część II, część III i część IV
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w dn. 28.02.2014r. dotyczy części II, części III i części IV
- zmiana siwz terminu składania ofert dot. część II, część III i część IV na 04.03.2014r.
- zmieniony formularz cenowy - załącznik nr 6.1 do siwz dn. 27.02.2014r.
- zmiana siwz i zmiana terminu składania ofert dot. Części I na 04.03.2014r.
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w dn. 27.02.2014r. dotyczy Części I
- odpowiedź na pytanie z dn. 21.02.2014r.
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu składania ofert na 28.02.2014r.
- zmiana terminu składania ofert oraz pytanie z dn. 21.02.2014r
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami nr 1,2,3,4,5
- formularz cenowy - załącznik nr 6.1 do siwz
- formularz cenowy - załącznik nr 6.2 do siwz
- formularz cenowy - załącznik nr 6.3 do siwz
- formularz cenowy - załącznik nr 6.4 do siwz
- wzór umowy - załącznik nr 7 do siwz
SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/ portal/KWS/907/ - bezpłatnie;
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 5,00 zł uiszczonej w kasie znajdującej się w siedzibie Zamawiającego czynnej w godz. 11.00–14.00 ;
3) drogą pocztową, po dostarczeniu Zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u wykonawcy;
b) oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty sporządzenia siwz na kwotę 5,00 zł plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN, bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada siwz wraz z rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za potwierdzeniem odbioru.