Pełnienie kompleksowej obsługi inwestorskiej tj. Inżyniera Kontraktu projektu pn. „Poprawa dostępności i funkcjonalności budynków i elementów zagospodarowania KPP w Stargardzie Szczecińskim
modyfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 19.10.2012r.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 08.10.2012r.
Porozumienia o dofinansowanie projektu
Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać:
1) na stronie internetowej BIP Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.plbezpłatnie.
2) osobiście po okazaniu dowodu zapłaty kwoty 4,65 PLN uiszczonej w kasie znajdującej się w siedzibie
Zamawiającego czynnej w godz. 11:00–14:00,
3) drogą pocztową, po dostarczeniu Zamawiającemu wniosku o przesłanie SIWZ zawierającego:
a) czytelną nazwę, adres oraz numer telefonu, faksu i NIP-u Wykonawcy,
b) oświadczenie Wykonawcy wyrażające zgodę na wystawienie rachunku tytułem opłaty za koszty sporządzenia
SIWZ na kwotę 4,65 PLN plus koszty przesyłki w wysokości 15,40 PLN bez jego podpisu.
Zamawiający po otrzymaniu tak przesłanego (pocztą lub faksem) wniosku niezwłocznie nada SIWZ wraz z
rachunkiem przesyłką priorytetową, pobraniową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.